sanniz

Alla inlägg under februari 2013

-

Av sanna sjöberg - 28 februari 2013 00:11

idag jobbade jag ett lååångt pass, 12.00 - 21.30 är så trött att jag känner mig helt off, fattar ingenting just nu. ögonen går i kors var 5 minut och kroppen rycker och har sig. såhär trött har jag inte vart på länge! imorgon jobbar jag en kort kväll, 15.00 - (ca) 18.00 Sen på fredag går jag på dagtid (börjar alltså sju, har fruktat detta) jag är ingen morgon person och att gå upp ur sängen är bland det värsta jag vet. sen jobbar jag i helgen också, lördag 09-17 & söndag 15-21. jäkla tur att jag trivs så bra där, annars hade jag nog kollapsat. 


hade sån huvudvärk när jag vaknade idag, så brillorna åkte på! har gått runt som ett jävla fån hela dagen och petat upp glasögonen på näsan (mina ögonfransar slår i glaset så måste ha dom lååångt fram annars kan jag inte blinka). 


kollade precis på dagens "farmen" avsnitt, käkar lite choklad (behövs) & dricker mjölk. fast är lite småhungrig så ska hämta mig en tallrik pasta med fläskfilé. härå


420287_490428764351543_1161929781_n_large

Av sanna sjöberg - 26 februari 2013 21:36

525532_428724070546069_398199778_n_large


- detta kanske är bara nått jag fått för mig, men förstår inte hur man kan beställa pizza/hamburgare när man är ute och äter på resturang. sån skit kan man äta när som helst, på resturanger (tycker jag) man ska beställa något man oftast inte äter på vardagarna.. typ en köttbit. jag blir helt till mig när vi ska till resturang för jag ÄLSKAR att äta ute och skulle aldrig få för mig att beställa typ pizza. 


- när man vaknar på morgonen ibland, så står luggen rakt upp. sen när inte ens platttången kan få ner det så blir jag helt vansinnig. haha fyhelvete vad störande


- på candy crush, när man så gärna vill ha en såndär färgbomb, och para ihop med en sån där bra karamell. och så råkar man använda den på en vanlig. så.himla.jobbigt


- borde jag skämmas att jag tycker geordie shore är så sjukt mycket bättre än jersey shore? jag tål inte mike på jersey så därför vill jag inte kolla på de gamla säsongerna längre. men dom som är med i geordie shore är ju ursköna!


- när man sitter för länge på en stol, och så får man träsmak i rumpan och den är helt bortdomnad. det gör ju så ont när den ska vakna igen


- alltid när jag ska kolla på tv, eller film eller vad nu som händer så måste jag alltid äta eller dricka något. bäst är ju cola och godis. fast när man ser hur magen svullnar så mår man lite dåligt faktiskt.

Av sanna sjöberg - 25 februari 2013 23:38

jag har lyckats bli helt nerkärad i dessa grabbar. trodde aldrig de skulle hända, men herregud va snygga dom är. skulle döda någon för att få ha denna kille i min säng: 


69208_503774313019009_1739749776_n_large


nästan lika snygg som john mayer, & då är man verkligen snygg i mina ögon! fyihelvete jag dör



525691_299802450146050_1868464435_n_large

Av sanna sjöberg - 24 februari 2013 00:44



Tumblr_millglau271re6ar6o1_500_large

 

Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again
I never stopped
You're still written in the scars on my heart
You're not broken just bent
And we can learn to love again

Av sanna sjöberg - 23 februari 2013 02:10

Av sanna sjöberg - 20 februari 2013 23:32

 


hade min första praktikdag idag. var faktiskt riktigt roligt att jobba med förståndshandikappade så ser verkligen fram emot denna månaden! är dock riktigt trött just nu, såå skönt att jag jobbar kväll imorgon! jobbar nere på trängen på ett gruppboende, så härliga människor jag jobbar med alltså haha! kan tänka mig att jobba med just detta när jag tagit studenten.


nu ska jag ta mig upp ur soffan och förflytta mig till sängen och sova. kollar i kors så trött jag är. så godnatt da

Av sanna sjöberg - 18 februari 2013 23:33

100 sanningar om mig. 


SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: de var väl några timmar sen :)
SMS: mobilen är dö så kan inte kolla
Sång du lyssnade på: dance our tears away
Gången du grät: igår lo


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: jag dejtar inte dock..
Har någon varit otrogen mot dig: nopp
Varit kär?: ja
Förlorat någon speciell person: jjapp
Varit deprimerad: mjo
Varit så trött att du somnat sittandes: aa haha


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: vitt
färg 2: svart
färg 3: blått


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: näee har ju inte gått så långt på året än
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrattat så att du har börjat gråta: haha gudars ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: har jag väl :)
Insett vilka som är dina äkta vänner: har bara en kompis jag litar på till 100%
Fått reda på att någon har pratat om dig: jja
Kysst en kompis: jadå


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat irl: har inte msn på datan ens
Hur många barn vill du ha: 2, en son och en dotter!
Har du några husdjur: 2 hundar
Vill du ändra ditt namn: jo, till något av mina mellannamn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: först firades jag av släkten sen av mina vänner på kvällen :)
Vilken tid vaknade du idag: 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på film, precious
Någonting som du längtar till: SOMMAR!!
Senaste gången du träffade din pappa: imorses
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skulle vilja bli typ 12 igen och göra om allt därifrån, så ajg inte gjort samma misstag igen
Vad lyssnar du på just nu: ingenting, tvljudet
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: japp
Vad gör dig irriterad just nu: att jag är lite småhungrig men inte orkar gå till köket
Vad är ditt namn: sanna!
Singel/upptagen: singelitooo
Stjärntecken: Oxe
Kille eller tjej:  tjejjj


DIN FÖRSTA:
Operation: min stortå i vintras
Piercing: de var i näsan, för några år sen
Tatuering: en lilja på skulderbladet
Bästa vän: mina första bästa vänner var amanda & oscar!
Sport du spelade: de var väl ridning, fast vet inte om de kallas sport men
Husdjur: vovve
Vaccination du minns: när jag gick på billingsdal eller nåt sånt
Konsert: iron maiden! 2008
Förälskelse: haha minns faktiskt inte
Alkohol du drack: Öl


JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: vatten
Är du på väg att: somna
Lyssnar du på: inget
Väntar du på: att få nått i magen


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja!
Vill du gifta dig: om jag hittar den rätte för mig
Karriär i åtanke: ingen aning, men bartender hade varit kul :)


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller pussar: båda, men kram då, mycket gosigare! och jobbigt om man ätit typ vitlök innan man ska pussas oså smakar de skit.. näe. 
Kortare eller längre: mycket längre, jag ska behöva stå på tå med klackskor för att nå upp till käften på han!
Romantisk eller spontan: romantisk! tända ljus, fin middag och sen filmmys. de hade vart något!
Snygg mage eller snygga armar: sånt kan ju kvitta. men gärna lite muskler!
Tatueringar eller piercingar: tatueringar helt klart
Känslig eller inte: inte för känslig men ändå lite
Ragg eller förhållande: förhållande, men ragg är roligt
Bråkstake eller tveksam: bråkstake! haha


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: jaa
Tappat glasögon eller linser: glasögonen har väl råkat flyga av här hemma några gånger
Haft sex på första dejten: jag dejtar inte
Krossat någons hjärta: hoppas jag inte!
Har du blivit arresterad: njae
Dissat någon: händer väl ibland att man gör det!
Gillat din killkompis (mer än som vän): faktiskt


TROR DU PÅ:
Dig själv: inte direkt
Mirakel: lite kanske
Kärlek vid första ögonkastet: nejjeje
Himlen: nopp
Tomten: nämen självklart.
Att kyssas på första dejten: dejtar inte, men de är väl mysigt om man gillar personen!
Andar: lite granna


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: kan väl ha hänt när man var liten fjutt
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja det tror jag!
Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj & vänner
Vad vet inte så många om dig?: att jag är rätt efterbliven, men jävligt rolig dock haha!   

-

Av sanna sjöberg - 18 februari 2013 01:15

563235_4309728514265_1959032438_n_large

Presentation


17, Tåstorp - Skövde. Hejsan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards