sanniz

Alla inlägg under december 2012

Av sanna sjöberg - 28 december 2012 20:13

snart nyår, taggad till tusen. fast vet inte riktigt vart jag ska sova, men det löser väl sig :)


beställde nyss hem extentions, så de kommer väl på onsdag kan jag tro! sen ska jag kika runt och kolla om någon kan sätta i dem för en billig peng. härligt!


ska färga håret imorgon. grymt. 


nu ska vi kika skräckis, puss!


Tumblr_mfp4lfh8ww1rln931o1_400_large

Av sanna sjöberg - 28 december 2012 03:46

läste nyss ut den, en jävligt detaljrik och bra bok! jag har inte läst en bok på flera år och jag är lyckligast i världen att jag har uppföljaren i köket. ska börja läsa den imorgon. kan säga att jag grät på slutet, helt sjukt egentligen men kunde inte hejda mig. nu ska jag försöka sova, godnatt babes.

rekommenderar den boken till er som inte läst den. grymt bra!

Av sanna sjöberg - 27 december 2012 00:45

hade tänkt att skriva en liten såndär årsresume, fast orkar inte skriva massa så blir lite granna bara. oki?


januari
jag startade året med att fira nyår, i floby. med linnea, hennes pojkvän och hans kompis. vi drog vidare till någon fest, ingen aning vart eller vilka som var där. jag hade druckit waay to much så jag minns typ ingenting (bra jobbat sanna). vaknade iallafall cpbakis och så fick pappa hämta oss i falköping för vi pallade inte ta tåg. januari var en jobbig månad för mig, höll på med en kille som jag blev hopplöst inlooove i, fast jag visste att det aldrig skulle funka. mådde hur dåligt som helst och försökte supa bort smärtan, men de hjälper ju bara för stunden. inge roligt!

 
   


februari
tråkigt månad, festade och gick i skolan. inte mycket mer än det.

   


mars
samma som februari, hände inte alls mycket. mådde fortfarande lite dåligt efter det som hände i januari, men började gå vidare.


april
gick i skolan, firade valborg och framförallt min birthdaaaay!! drack med massa härliga människor och hade en grym kväll/natt. tack som fan! hade även praktik på hemvården.

   


maj
det var värsta pangvädret, massa sol och värme. satt mest ute och åt glass och jordgubbar.

   


juni

gick ur ettan, skaffade en tatuering (så himla fin, är jättenöjd), min storebror tog studenten så det firades, åkte raggarbil, festade, firade midsommar.. ja, allt som sommaren hör till!
         


juli

festade, umgicks med mina vänner och hade det bra. började prata med en ny som jag började tycka om. kändes bra.

   


augusti

skolan började igen, jag festade (som vanligt haha), mådde jävligt bra faktiskt.

     


september
denna månaden tog jag det lugnt, myste med kattungar (allergisk reaktion gånger tusen), fixade min walk in-closet(som fortfarande inte är klar), Fick även min bil!!!

       


oktober

började min praktik på KSS, fixade mina naglar med amanda, festade, åkte även till turkiet!

     

 


november

kom hem från turkiet, vart en rätt lugnt månad, hade en rätt misslyckad festkväll så jag orkade inte dricka mer den månaden. gjorde inte alls mycket, var bara tråkig och gick i skolan.


december

bröt kontakten helt med en person, badade ofta och tog långa duschar för att tänka, opererade min stortå, festade lite och firade jul. nu är det bara nedräkning till nyår!!

     



------------------------------

ja, det var mitt 2012 det. lite upp och ner, men har vart ett rätt roligt år, men 2013 ska bli ännu bättre! fyller 18 om 4 månader, FETT!   



Av sanna sjöberg - 24 december 2012 13:56

usch, är på sånt fittigt humör idag. känner ingen julkänsla över huvudtaget, vaknade på fel sida och har en sjuk migrän. tycker inte julafton är roligt längre, det är inte kul att öppna julklappar när man bara får 2 stycken varje år, det är kasst. då kan man lika gärna vara utan! 


håller på att ladda ner en film vi ska se sen efter kalle anka. ärligt jag vill inte ens se kalle anka längre.. önska jag var liten igen, det var så mycket mer spännande då :(


orkar inte tycka synd om mig själv haha. tänker läsa min bok nu en stund och äta choklad. God jul.


Tumblr_mfjctqi9vl1r8bdkno1_500_large

479938_472342439495181_1828702049_n_large

Av sanna sjöberg - 23 december 2012 23:05

 

Av sanna sjöberg - 20 december 2012 18:49

jag har så sjukt ont i huvudet just nu. kan knappt se ordentligt och det känns som att jag ska spy när som helst. orkar inte :( kollade på film nyss, jack & jill hette den. urkass. titta inte på den. 


imorgon är det julavslutning (i 2 timmar, värt), käka lite gröt med klassen & sen umgås med ettorna och treorna.. låter.. kul. fast nej. men vi fick sluta tidigare idag av gunilla så de är obligatoriskt att gå imorgon, fitta =)


jaja, får väl härda ut.. senare på kvällen så ska jag till falköping och käka julbord med massa roligt folk. så de blir fint! sen får vi väl se vad resten av kvällen har att erbjuda..


nu ska jag lägga mig och sova lite, har så jävla ont så de finns inte. puss på er


Tumblr_mep3nckg3y1r8u8uko1_500_large

Presentation


17, Tåstorp - Skövde. Hejsan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards