sanniz

Alla inlägg under november 2012

-

Av sanna sjöberg - 16 november 2012 17:34

kom hem för en stund sen, har vart på stan med mamma & kollat nyårsklänning. hittade en superfin men den satt hur dåligt som helst, sånt jävla oflyt. så kommer beställa från internet antagligen.. vi åt på kryddan, sen drog vi hem till marita en stund & snackade lite. nu målade jag nyss naglarna & lyssnar på musik. ikväll blir jag hemma med mamma, x-factor & godis. ska dreggla lite på malcolm. sen ska jag ta en lång nattdusch! :D 


Darin03_large

Av sanna sjöberg - 16 november 2012 08:09

sitter på första lektionen & förhoppningsvis den sista, vår lärare vi har alla lektioner idag med är inte här, hon var sjuk igår så hon kanske är sjuk idag med, då slutar jag klockan 9 <3 värd dag varför gick jag hit ens


Tumblr_md8xg8znlw1rkf3imo1_500_large

Av sanna sjöberg - 15 november 2012 20:19

mår illa, är trött som fan, mensvärk. går & lägger mig.

~

Av sanna sjöberg - 15 november 2012 16:22

   

Vad heter du? sanna erica anneli sjöberg
Hur gammal är du? 18 i april
Vart bor du? tåstorp
Hårfärg? Brunt!
Ögonfärg? typ gråa :(
Hur lång är du? 167 cm
Kär? no
Singel eller upptagen? singel
Har du hånglat med någon i samma kön? haha ja
Hur långt är ditt längsta förhållande? vet inte, några månader typ
Dumpat någon? ja
Blivit dumpad? ..haha ja
Vad har du för telefon? Iphone 3GS, kasst
Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra? köpa kläder haha
Favoritland? Grekland
Favoritfärg? Marinblått
Bok? läser aldrig, men vill läsa 50 shades of grey haha
Vad gillar du mest/minst med dig själv? gillar mina ögonfransar, ogillar typ mitt skratt.. och min mage
En person du hatar- hon som spelar bella i twilight, hur jobbig är hon inte
Ut och festa vs myskväll? Beror på vem som man ska mysa med!
Saknar du någon nu? lite kanske
Vad är det  bästa som hänt dig? när vi skaffade våra vovvar <3
Beroende av något? musik, greys anatomy
Har du några tatueringar? japp
Piercingar? japp, naveln & öronen
Vem är mest lik dig? vet inte, alla säger att jag är mest lik pappa men de tycker inte jag
Vad ska du göra idag? kolla på greys anatomy, äta, duscha & sova
Vad är det värsta du vet? folk som smsar segt, blir arg på riktigt haha
Vad är det bästa du vet? sovmorgon, söta sms, glass, festa, musik
Vad åt du senast? mackor haha
Vad vill du ha just nu? jag vill att tiden ska gå fort så det blir juul <3
Vad köpte du senast? underkläder
Vem är din favoritkändis? johnny depp!
Vad är klockan just nu? 16.32
En klassisk-höst-outfit? Jeans, stickad tröja, skinnjacka, halsduk, converse
Vad vill du arbeta med när du blir äldre? bartender låter roligt :D
En perfekt dag för dig? ingen skola, umgås med dem jag tycker om, lyssna på musik, sommar typ, & bada i sjötorpa
Är du nöjd med ditt liv? haha typ inte, det går upp & ner.

-

Av sanna sjöberg - 15 november 2012 16:10

Av sanna sjöberg - 15 november 2012 15:45

Tumblr_m6wrlggnxx1ruvto9o1_500_large

Av sanna sjöberg - 15 november 2012 15:21

idaaag hade jag en tråkig dag. skulle egentligen vart med pernilla, men slutade vid 2 istället för 4 så vi får ses någon annan dag. <3 sitter just nu i soffan & lyssnar på musik, mysigt. på måndag ska jag till vårdcentralen & kolla min tå, har haft ont i den i 6 veckor nu & det blir inte bättre, så ska väl få antibiotika. åh :( 


igår somnade jag med ett leende på läpparna.


542847_387584161317364_250858826_n_large

Presentation


17, Tåstorp - Skövde. Hejsan!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards